WIADOMOŚCI

Porównanie dotychczas zaprezentowanych bolidów
Porównanie dotychczas zaprezentowanych bolidów
Poniżej prezentujemy zestawienie wszystkich zaprezentowanych dotychczas bolidów wraz z podstawowymi danymi udostępnionymi przez zespoły.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Renault R30
Renault R30
Silnik: Renault RS27-2010
Długość: 5050mm
Rozstaw kół przód: 1450mm
Rozstaw kół tył: 1400mm

Mercedes W01
Mercedes W01
Silnik: Mercedes-Benz FO108X
Długość: 4800mm

Toro Rosso STR5
Toro Rosso STR5
Silnik: Ferrari 056

Red Bull RB6
Red Bull RB6
Silnik: Renault RS27-2010

Ferrari F10
Ferrari F10
Silnik: Ferrari 056

McLaren MP4-25
McLaren MP4-25
Silnik: Mercedes-Benz FO108X

BMW Sauber C29
Sauber C29
Silnik: Ferrari 056

Williams FW32
Williams FW32
Silnik: Cosworth CA2010

Virgin Racing VR-01
Virgin Racing VR-01
Silnik: Cosworth CA2010
Długość: 5500mm
Rozstaw osi: 3200mm

Force India VJM-03
Force India VJM-03
Silnik: Mercedes-Benz FO108X
Długość: 4900mm
Rozstaw osi: 3500mm

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

93 KOMENTARZY
avatar
Koyot.

09.02.2010 16:39

0

chyba force india to pomylka? :)


avatar
Koyot.

09.02.2010 16:40

0

widzę że R30 ma najbardziej masywny i najmniej urozmaicony nos


avatar
Koyot.

09.02.2010 16:41

0

o juz lepiej jesli chodzi o FI


avatar
losister

09.02.2010 16:42

0

no to mamy już pierwszy skandal tego sezonu, plagiacik ze strony FRC India :P


avatar
Koyot.

09.02.2010 16:42

0

nie no juz jest poprawka :)


avatar
Koyot.

09.02.2010 16:42

0

plagiacik zażegnany :)


avatar
kuba1808

09.02.2010 16:49

0

Renault jest oczywiście z czasów prezentacji, więc ze starymi skrzydłami, sekcjami bocznymi etc.


avatar
Fanatyk-F1

09.02.2010 16:51

0

Długość: 5050mm - Renault Długość: 4800mm - Mercedes ????? to chyba błąd


avatar
Koyot.

09.02.2010 16:52

0

nie raczej nie błąd zobacz ze VR ma dł 5500mm


avatar
Fanatyk-F1

09.02.2010 16:52

0

7. Sekcje boczne takie same


avatar
Fanatyk-F1

09.02.2010 16:53

0

9. No ale Robert mówił, że Renault jest krótsze od innych...


avatar
kempa007

09.02.2010 16:55

0

No to Robert sie widac pomylil...


avatar
ripazha8

09.02.2010 16:58

0

te dlugosci mi sie za bardzo nie zgaddzaja reno prawie nic nie wydluzyl auta a ma 5050 a merc ma dluzszy i 4800


avatar
bia

09.02.2010 16:59

0

Virgin Racing to jest to.Rasowa sylwetka,wspaniałe malowanie reszta w Bahrajnie


avatar
kempa007

09.02.2010 16:59

0

to sa oficjalne dane, jak jest naprawde tego nikt nie wie. Jak widac nie kazdy zespol udostepnia swoje wymiary...


avatar
Fanatyk-F1

09.02.2010 17:00

0

Mamy trochę krótszy bolid niż rywale. Z pełnym bakiem będziemy dalej w grze. W takich warunkach nie będziemy wcale wolniejsi od Ferrari - uważa Robert Kubica.


avatar
piotrass

09.02.2010 17:02

0

sauber ma najbrzydsze felgi


avatar
pbg

09.02.2010 17:04

0

od innych to nie znaczy od wszystkich...


avatar
fabian

09.02.2010 17:05

0

Ciekawe co pokaże REB BULL ??!!!


avatar
kempa007

09.02.2010 17:06

0

16. Fanatyk-F1 to co podaja zespoly to jedno, to co mowi Robert to drugie, a to jak jest naprawde to zapewne jeszcze inna kwestia... Z czym masz problem?


avatar
Fanatyk-F1

09.02.2010 17:10

0

PORÓWNANIE BOLIDÓW (usunąć spacje) http: //img 638.image shack.us/img638/5910/52226933.jpg


avatar
jgkmarcin

09.02.2010 17:10

0

Jutro te bolidy będą miały inne aero, szczególnie nos reno Co do wyglądu to 1 vr 2 reno 3 c 29 4 ferrari


avatar
Fanatyk-F1

09.02.2010 17:11

0

Nie mam problemu tylko, tylko tak się zastanawiam ale to co napisałeś to racja...


avatar
jgkmarcin

09.02.2010 17:12

0

dzięki Ci fanatyk-f1


avatar
pesymista

09.02.2010 17:14

0

W ogóle nie podoba mi się Mercedes nico i miszcza- wygląda jakby był brudny. I nigdy też nie podobały mi się barwy Williamsa- takie "szkolne". A reszta spoko. Pozdrawiam


avatar
pbg

09.02.2010 17:18

0

po pierwsze to koła tych samochodów nie są tej samej wielkości więc i długość poszczególnych bolidów się zmieni(w momencie kiedy dopasujesz wielkość wszystkich kół)... po drugie sugeruje się że bolid na tym zdjęciu to renault R29 chociaż Kubica twierdzi inaczej...


avatar
cyk

09.02.2010 17:20

0

14. bia Szanuje twoje zdanie ale z tym co mówisz sie nie zgadzam :) Na tym zdjęciu Virgin wygląda ok ale na zjęciach z toru wyglądało okropnie :/ Patrząc na zdjęcia tego bolidu mam wrażenie że to nie będzie udana konstrukcja, niewiem dlaczego ale takie mam wrażenie( czy błędne to sie okaże) i dziwne jest to że jak myślę o Virgin zaczynam myśleć o Spykerze a jak im szło to wiemy


avatar
kempa007

09.02.2010 17:23

0

wystarczy, ze dopasujesz wielkosc jednego kola to raz, autor dolozyl staran zeby byly podobne, te ktore sa w takim samym rzucie przynajmniej...


avatar
chlebekf1

09.02.2010 17:27

0

Czytalem kiedys wywiad z szefem technicznym Renault. Bylo tam o zaczynajacych sie jutro testach i mowil ze beda wprowadzone poprawki jakie zobaczymy jutro i w kolejne dni. A wspomnial tez o tym ze na testy bodaj ze 17 lutego maja przywiez juz dosc mocnie zmodyfikowana wersje bolidu


avatar
kempa007

09.02.2010 17:31

0

jak kazdy chyba- wszystkie porownania przedstawione tutaj dotycza dnia prezentacji i ewentualnie zdjec studyjnych...


avatar
bia

09.02.2010 17:36

0

cyk ok dlatego mówię że reszta Bahrajnie po pierwszym wyścigu będziemy mądrzejsi a teraz to tylko nasze domysły


avatar
matwit

09.02.2010 17:37

0

spójrzcie od boku na nos : Ferrari, VR i Williamsa.. są niemal identyczne...


avatar
jar188

09.02.2010 17:46

0

Nie długość bolidu a rozstaw osi jest istotny, a u Renault jest (na oko) najkrótszy co dam im zapewne przewagę na niektórych torach.


avatar
WioRaf

09.02.2010 17:52

0

fajne foto Fanatyk-F1:) sądze ze Renia będzie najkrutsza ze wszystkich a co za tym idzie na pełnym baku szybsza :) wypracowana przewaga na początku wyścigu zao9wocuje dobrymi miejscami na mecie :) hmm... trochę naciągana teoria ale moja :)


avatar
frg1pl

09.02.2010 18:00

0

Mclaren z takiego ujęcia wygląda ostro


avatar
lesio70

09.02.2010 18:04

0

Kurcze....... BMW napędzane silnikiem ferrari..... to brzmi dziwnie no nie?


avatar
Renault F1 Team

09.02.2010 18:13

0

ht tp:// www.auto sport.com/ne ws/report. php/id/ 81365 pierwsze zdjęcie nowego lotusa. Ale autosport jest przygotowane na te spy shoty:)


avatar
Grapuś

09.02.2010 18:14

0

Jeśli to jest ten Lotus co będzie jutro to ten nos jest dziwny troszkę.....


avatar
lesio70

09.02.2010 18:32

0

Fajnie że malowania bolidów znacznie się róznią od siebie.... wreszcie będe mógł widzieć w powtórkach ze startu kto co broi...:) oczy mam jakie mam..:)


avatar
Oset72

09.02.2010 18:39

0

Hehe,dziwny nie znaczy gorszy


avatar
tomek4815

09.02.2010 18:46

0

mi się najbardziej podoba mclaren i mercedes gp :)


avatar
Elektram

09.02.2010 18:56

0

o mój boże, ten lotus jest... No kurde nie wiem jak to określić. Całkowicie dziwaczny ale wygląda, patrząc na barwę i na jakość i na tło, wygląda jak stare lotusy. Ale nie dziwię się, może tak wyglądać. Co do williamsa się nie mylili, tutaj też sądzę że mają rację, ale i tak nie mogę uwierzyć w to co widzę. Co do obecnych bolidów, to owszem weselmy się, radujmy się alleluja, ale jest jeden problem. Może tak, renault będzie miało przewagę, będzie lżejsze, przez co na początku będzie miało lepiej. Może osiągi są nie najlepsze na pustym baku (te na razie ma ferrari) ale i tak będzie miało przewagę. UWAGA! teraz co o tym sądzę: może i w wyścigu będzie miało przewagę ale co zrobi podczas kwalifikacji na pustym baku? Nic, absolutnie nic. A wyprzedzić ponad 20 samochodów w obecnej F1 przy prawie identycznej wadze jest niemożliwe. Renault nie ma w tym roku żadnych szans, będą wygrywać te szybkie bolidy, które w wyścigu i tak będą jechać równo a o wszystkim będą decydować kwalifikacje. Sezon wygra ferrari, w redbulla nie wierzę aczkolwiek mogą wykorzystać prędkość i atut silnika.


avatar
Elektram

09.02.2010 19:01

0

Jednak to jest prawdziwy lotus, porównajcie sobie jego zdjęcie: ht tp:// cdn. images. autosport. com /editorial/ 1265734646.jpg ze zdjęciem modelu z tunelu aero prezentowanym kawał czasu temu: ht tp:// www. carthusiast. com /media /2009/10/ 2010-lotus-f1-car-01-640x480.jpg


avatar
RoninRonin

09.02.2010 19:14

0

virgin 5500 mm Może bys się ktoś tak do tego przyłożył bo na razie to wygląda jak zestawienie dziecka z 5 klasy. MYŚLCIE


avatar
cyk

09.02.2010 19:20

0

ten lotus taki......no króciutki :) kanciasty ?? troszke dziwny ale to nie znaczy ze wolny...zobaczymy


avatar
Elektram

09.02.2010 19:31

0

jeszcze wymiary bolidów: Mercedes, 4.800 m force India, 4.900 +10cm BMW Sauber, 4.940 +14cm Renault, 5.050 +25 cm Virgin racing, 5.500 +70 cm !!!! MClaren, nie wiadomo ( 5.20, +40cm) Ferrari, nie wiadomo ( 5.10, +30cm) To w nawiasach to przewidywania z f1technical Virgin mnie zaskakuje, tzn. ta długość. Nie mogą mieć aż tyle! Mają nawet krótszy bolid od ferrari, btw. fajne porównanie: ht tp: //i67.servimg. com /u /f67 /12 /27 /97 /52 /comapr14.jpg


avatar
kempa007

09.02.2010 19:33

0

dzisiaj Lotus mial shakedown na silverstone wiec to jest Lotus nowy :-)


avatar
brusss_2008

09.02.2010 19:36

0

o której są te testy w jarez jutro ??


avatar
Grapuś

09.02.2010 19:39

0

Pewnie zaczną się o 10 ale nie jestem pewnien


avatar
Grapuś

09.02.2010 19:40

0

pewien*


avatar
Doomsday81

09.02.2010 19:41

0

Jak na razie 4 bolidy z płetwą i 4 bez płetwy. Ciekawe, czy płetwiaste będą wygrywać?


avatar
Kojag

09.02.2010 19:46

0

44 Zobaczymy na torze, jak będą obok siebie Merc i Virgin, wtedy będzie wiadomo, czy dane są poprawne. Pewno jest jedno - są one oficjalne. Co do Lotusa, to jest on moim zdaniem najbrzydszym bolidem w tym sezonie spośród zaprezentowanych. Tak się właśnie zastanawiałem, któy z nowych zespołów zrobi bolid całkowicie różniący się od pozostałych. Teraz już wiadomo... I myślę, że USF1 może mieć podobny kształt.


avatar
lechu55

09.02.2010 19:46

0

MGP ładny nawet ale Renault, Ferrari i BMW wg mnie na raize najładniej sie prezentują.


avatar
Punksnotdead

09.02.2010 19:50

0

Lotus strasznie krótki się wydaje. szczególnie przód. poza tym okropne malowanie ;p


avatar
mazur81

09.02.2010 19:51

0

Pewnie za to co zaraz napiszę wszyscy będą mnie chcieli zjeść ale moje zdanie jest takie że Renia wygląda najbardziej ubogo ze wszystkich :( za to Mclaren rulez. To tylko subiektywne zdanie i dotyczące tylko i wyłącznie wyglądu


avatar
Kojag

09.02.2010 19:55

0

Wydaje mi się, że po pewnym czasie Lotus zmieni ten nos. Jako nowy zespół będą wolniejsi od starych i będą szukać przyczyn. Widocznych przyczyn, a ten nos jest bardzo widoczny.


avatar
Kojag

09.02.2010 19:58

0

Myślę, że gdyby Robert nie przechodził do Reni, to wszyscy by się jej wyglądem tak nie zachwycali, tylko wyśmiewali...


avatar
Voight

09.02.2010 20:18

0

Malowanie Lotusa jest rewelacyjne. Klasyczny kolor british racing green. Panowie z Malezji uszanowali tradycję


avatar
yantar

09.02.2010 20:26

0

Lotus został wykonany w technologii stealth ;) (joke, dużo robi malowanie) Całkowitymi długościami tez nie ma się co przejmować, każda ekipa projektuje kilka nosów i tylnych skrzydeł. Jednym może przybyć, innym może nieco ubyć (taki Virgin długaśny ale rozstaw osi mniejszy niż u FI)


avatar
ripazha8

09.02.2010 20:29

0

27.cyk zgadzam sie ze virgin wyglonda podobnie do spykera lotus mi sie za bardzo nie podoba nos jakis dziwny a jak szybki nie wiadomo


avatar
yaneq

09.02.2010 20:33

0

@57 niby dlaczego? malowanie jest piękne. najgorzej prezentuje się wg mnie mercedes. piękno jest pojęciem względnym więc nie można tutaj generalizować. poza tym- BOLID MA BYĆ SZYBKI, a nie pięknie wyglądać. a wielu osobom przypomnę, że wygląd jednak o szybkości nie świadczy!


avatar
Porky2

09.02.2010 20:42

0

jesli chodzi o najlepsze malowanie to 1. virgin; 2. renault; reszta bez rewelacji:)


avatar
ykhai

09.02.2010 20:48

0

A williams to obrażony na producenta opon że na zdjęciu bez loga?


avatar
ykhai

09.02.2010 20:56

0

A mi się najbardziej podoba malowanie Ferrari i Force India Nie to żeby było jakieś rewelacyjne Ale jest stałe, bez względu na migawkę, tłok na starcie, deszcz czy żaby z nieba wiem kogo widziałem podczas transmisji, nie muszę się zastanawiać kto to był A reno, cóż paskudne jak diabli, oczywiście Robert nim pocina więc się wszystkim podoba ale gdyby jeździł czymkolwiek innym to pewnie dla polskich kibiców to by było najładniejsze Jak zwykle brak chłodnej głowy


avatar
rafekf1

09.02.2010 20:57

0

63.ykhai ..... prowokatorek z ciebie;) Nakarmię cie tym wpisem ;)


avatar
gujak

09.02.2010 21:03

0

przypomnijcie sobie BrawnGP wyglad taki se a malowanie masakra a zgarneli wszystko


avatar
Elektram

09.02.2010 21:07

0

mam jeszcze pytanie, gdzie można będzie jutro na żywo oglądać testy jerez? chodzi mi o obraz, czy będzie jutro na żywo dostępny w necie? (może na tej niemieckiej stacji N?)


avatar
fan100

09.02.2010 21:09

0

Przepraszam ale Renówka to jakoś tak niewyraznie wygląda przy reszcie. Ale trzymam kciuki.


avatar
rafekf1

09.02.2010 21:17

0

Fajne jest to porównanie. Mam nadzieję, że będzie na bieżąco aktualizowane ;) Widać wiele odmiennych filozofii budowy bolidu F1 w wykonaniu poszczególnych team-ów. Niby do siebie podobne jednak różnice są znaczne, nawet gdy spojrzy się na nie z boku. Na szczęście wygląd nie decyduje o szybkości a jedynie idealne zgranie wszystkich elementów konstrukcji. Ten, kto zrobi to najlepiej będzie górą. Mając oczywiście kierowcę, który będzie wstanie w pełni wykorzystać potencjał bolidu..... ach, wiele można by pisać, więc już nie przynudzam ;)


avatar
kuba1808

09.02.2010 21:18

0

Ostatnio ktoś na czacie mówił, że ma być live stream z Jerez. Ja nie znalazłem w każdym bądź razie :)


avatar
Voight

09.02.2010 21:25

0

Piękne jest szybkie. To filozofia Enzo Ferrari. F1 ma gigantyczną oglądalność i wygląd bolidów też ma na nią wpływ. Już chyba wszyscy zapomnieli o szumie w mediach wywołanym oszpeceniem bolidów w 2009. Poza tym gdybyśmy się chcieli kierować matematyką to wszystkie bolidy byłyby bez farby (waga) i z krzemowym kierowcą bo taniej i bezpieczniej


avatar
gustavof199

09.02.2010 21:27

0

Jeśli chodzi o malowanie ranault to jedną pozytywną rzeczą z tego wyglądu jest to ,że teraz będzie można bez problemu dostrzec gdzie jedzie Kubica, a nie jak to miało miejsce w bmw gdzie podobne kolory mieli kierowcy Brawna i troche force india


avatar
mlq

09.02.2010 21:28

0

I tak walczyć bedze mclaren z ferrari


avatar
rafekf1

09.02.2010 21:34

0

73.@mlg .... skoro tak twierdzisz, to ja już nie oglądam. Przecież już wszystko jasne. Sorry za sarkazm ale skąd ta pewność??


avatar
Linux783

09.02.2010 22:11

0

51. 5 bolidów ma płetwe


avatar
leonardo1899

09.02.2010 22:30

0

ferrari ma najwięcej sponsorów na bolidzie a sauber tylko dwóch, delarose i kobajka...


avatar
LeX IcoN

09.02.2010 22:30

0

.Panowie nie wiem co mnie ominęło ale prosze zdradźcie mi gdzie Wy macie tego lotusa?


avatar
gustavof199

09.02.2010 22:33

0

autosport


avatar
LeX IcoN

09.02.2010 22:38

0

@gustavof199 sliczne dzieki :)


avatar
Notari

09.02.2010 22:51

0

" 63. ykhai 2010-02-09 20:48:50 (Host: *.neoplus.adsl.tpnet.pl) A williams to obrażony na producenta opon że na zdjęciu bez loga?" A może jest w ruchu uchwycony :) ?


avatar
frg1pl

09.02.2010 22:52

0

Nie wiem czy te zdjęcia dobrze oddają rzeczywistość ale McLaren ma najkrótszy nos i chyba jako jedyny ma przednie skrzydło wysunięte przed obrys tegoż.


avatar
hho

09.02.2010 23:26

0

Mercedes, Ferrari, Williams, Toro Rosso i Virgin mają wklęsłe nosy (patrząc od frontu) - ciekawe, że razem na to wpadli. No i ciekawe jaką to daje przewagę? A może chłopaki z Renault też trochę wyklepią ich karoserię, żeby dopasować się do trendu?


avatar
devious

10.02.2010 01:54

0

ehhh tak czytam te komentarze i mnie niektórzy załamują ;) żeby było jasno i przejrzyście kilka moich wniosków w punktach: -@82 - nie wpadli na to razem tylko kontynuują pomysł Neweya z Red Bulla RB5... takie wyprofilowane przodu pojazdu umożliwia wysokie umiejscowienie mocowań przedniego zawieszenia (zapewne miał to duży wpływ na geometrię) przy jednocześnie dobrym poprowadzeniu strugi powietrza (dobrze ukształtowany nos generuje trochę dociążenia a przy tym co ważne dobrze kieruje strugi powietrza na tylne części bolidu) -co do Lotusa nie wiem czemu się dziwicie - przód bolidu ma praktycznie identyczny do całkiem szybkiej Toyoty TF109 - więc nie jest jakiś wybitnie oryginalny ani też nie spowoduje, że bolid będzie słaby albo bardzo dobry... za dużo czynników tutaj działa by od razu można było cos takiego stwierdzić po wyglądzie ;) -co do porównań bolidów - raczej należy tu zachować dystans bo niektóre dane wydają się naciągane a same geometryczne porównania przy pomocy zdjęć to tylko mniej więcej dają jakieś pojęcie - ktoś tam dał linka to "porządnego" porównania, gdzie niby były zachowane proporcje na podstawie rozmiarów kół - tyle, że bolid Ferrari przy rzucie z boku i rzucie z góry przy takiej samej długości miał koła w zupełnie innych miejscach! a to dlatego, że na rzucie z boku "montujący" fotki poucinał fragmenty tylnego skrzydła - może celowo skupiał sie na rozstawie kół a nie długości całkowitej, nie wiem... ale co do samego wyglądu bolidów jeszcze - z zewnątrz to niewiele można wywnioskować, ponoć np. Ferrari sporo niespodzianek ma w środku - np. silnik zamontowali pod kątek 4,5 stopnia pochylony do przodu - dzięki czemu udało się powiększyć dyfuzor i poprawić docisk tylnej osi... i ponoć Ferrari ma sporo takich "poprawek" a zapewne i inne zespoły szykują swoje innowacje... z zewnątrz przy dużym uproszczeniu aerodynamiki i wielu zakazach i nakazach ciężko już oczekiwać rewolucji - no chyba, ze ktoś kolejny patent w stylu podwójnego dyfuzora wymyśli - ale raczej nie i większość bolidów będzie podobna aerodynamicznie (różne nosy wiele tu nie zmieniają) więc w sumie różny wygląd bolidów to przynajmniej gratka dla kibiców - a o szybkości będą decydować głównie rzeczy niewidoczne - dyfuzory z całymi podłogami, silniki, zawieszenie...


avatar
Nadia

10.02.2010 08:06

0

64. @ykhai, ja się z Tobą zgadzam. Tzn. może nie w kwestii top 2, bo mam inne typy w kwestii malowania bolidów, ale mam taką samą opinię jeśli chodzi o Renault. Kurde, przecież ten bolid jest przebrzydki! Fakt, że będzie go widać z daleka i nie będzie się go dało pomylić z żadnym innym, ale na Boga... Ten żółty jest ohydny, do tego paski, wygląda rzeczywiście jak pszczoła i nie jest to komplement. Ale jako że jest to bolid Roberta Kubicy, to dla wielu jest cacy. Pewnie nawet jakby był w kolorze, za przeproszeniem, sraczki w różowo-pomarańczowe ciapki, to by się Wam podobał, bo Kubica w nim jeździ. Ładnie, że tyle w Was patriotyzmu, no ale spójrzmy obiektywnie... Co do moich typów: Virgin Racing i Mercedes, na trzecim na upartego Ferrari, ale dowalili tymi białymi skrzydłami. Tak, wiem, że tak już było, ale nie zmienia to faktu, że mi się to nie podoba. VR ma genialne, drapieżne malowanie, nie miałabym nic przeciwko, by ta drapieżność miała swe odwzorowanie na torze. Merca określiłabym słowami "klasyka" i "elegancja". Jeśli chodzi o najbrzydsze, to żeby Renault nie było takie osamotnione, dorzucę jeszcze Toro Rosso - nigdy mi się nie podobały ich bolidy.


avatar
Budyn_F1

10.02.2010 08:28

0

Ciekawe kiedy reszta bolidow.


avatar
Miro66

10.02.2010 10:21

0

Zastanawia mnie rozstaw osi Virgin Racing. 3,20m przy 5,50m długości bolidu. Czyli poza osiami pozostaje 2,30m bolidu. W Force India 3,50 przy długośći 4,90m. Pozostaje 1,40m. Patrzę na zdjęcia i aż takich różnic nie widać. Poza tym chyba byłyby to skrajnie odmienne konstrukcje.


avatar
greg78

10.02.2010 12:45

0

Do Nadia. Nie rozumiem, jak może podobać Ci się bolid Mercedes. Toż to paszkwil jakich mało. Nie dość, że paskudy (wstrętny nos) to jeszcze smętnie pomalowany. Zero w nim klasy i elegancji. Przyznaję Ci rację co do bolidu Renault. On również nie jest najpiękniejszy, ale i tak wygląda o niebie lepiej od szwaba. Co do najpiękniejszego bolidu to prym tu (moim zdaniem) wiedzie McLaren. Ich bolid jest po prostu niesamowity. Ma piękną, szlachetną linię, zgrabny nos oraz super malowanie.


avatar
riqoor

10.02.2010 13:21

0

Niech ktoś ogranie te porównanie, bo w takiej formie to nic porównać nie idzie. R30 ze starym nosem. Brakuje danych a zdjęcia z różnych ujęć. Takie porównanie to głupiego robota, bo nic nie widać.


avatar
Dagmara_W

10.02.2010 14:55

0

wazne by bolid byl szybki i nniezaqwodny, co nam po kolorach jak bedzie sie wlokl na koncu stawki..tyle nam daja ze przynajmniej sa sie je normlanie rozruznic a nie jak kiedys williams i bmw.. dlugosci bolidow sa rozne.. to tez bedzie duzo znaczyc no i jak dany bolid bedzie spall paliwo i ogumienie,.. to nie konkurs pieknosci na swiat wycigow. licza sie wyniki nie najladniejsze skrzydlo. Pozdrawiam


avatar
Michals

11.02.2010 04:10

0

Dagmara_W masz rację, ale tak z przymrużeniem oka: może ten renault, swoimi barwami jak szerszeń ma straszyć konkurentów ?


avatar
yantar

12.02.2010 20:29

0

To malowanie Renault moim zdaniem na 99% nie jest jeszcze ostateczne. Za dużo wolnego miejsca, pewnie czeka na loga nowych sponsorów.


avatar
pawel123

23.10.2010 11:51

0

Ferdek nie macha, gdyż zaczyna już wyczuwać, że jest inny niż koledzy; Różni go wiele: co innego go interesuje, inaczej się ubiera, stać go na czapeczkę i z brzuszka wystaje mu kabelek... Jednak po cichu nasz Fernando tęskni za ciepłem i bliskością kolegów, więc jakby od niechcenia obejmuje Sebusia, ciesząc się, że on odwdzięcza się dłonią na ramieniu... I myśli: "Jak Marek wygra pocieszę Sebastiana" ;p Interpretacja zdjęcia by OBSREWATOR :)


avatar
dobeck

26.10.2010 21:17

0

A ja myślę że Ferdek już wiedział co będzie w niedziele :)))


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu